BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 23, 2010

u must read dis! :)) wats a lovely poem..

Jikalau aku menjadi CINDERELLA
Adakah aku akan menemui
Sang Putera yang berjaya
Menemui kasutku yang hilang...

Jikalau pula aku menjadi RAPUNZEL
Adakah kau akan menjadi Putera
Yang menyelamatkan daripada 
Istana yang tiada pintu...

Tapi..Aku tak nak menjadi SNOW WHITE
Yang mudah terpedaya dengan tipu helah
Yang mudah percaya kepada orang yang tidak dikenali
Yang suka makan epal merah...

Aku juga tak nak menjadi puteri
Dalam cerita SLEEPING BEAUTY
Sebab aku akan berusaha
Mencari kebahagiaan sendiri...

Aku tak nak percintaan kita
Seperti THE LITTLE MERMAID
Yang hanya memandang orang yang di cintai
Dari jauh sahaja...

Aku nak cinta kita
Seperti BEAUTY ANG THE BEAST
Yang sentiasa menyayangi
Dengan perasaan yang tulus Suci....

created by Zulijah DIA part 2..

1 comment: